پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119861
امروز با آمريکاي خلع سلاح شده‌اي مواجهيم که به تکفيريها روي آورده/عصر ليبرال دموکراسي پايان يافته
تاریخ انتشار : 1393/09/29 08:29:27
نمایش : 1825
رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: امروز بزرگترين رسالت رسانه ها اين است که با حفظ وحدت،‌با ظلم مبارزه کنند و نشان دهند که مردم انقلابي ايران اهل سازش با استکبار نيستند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار محمدرضا نقدي در همايش بسيج و رسانه در سالن همايش‌هاي بين‌المللي آستان قدس رضوي در مشهد تصريح کرد: اراده خدا در اين قرن به غلبه مستضعفين بر مستکبرين تعلق گرفته است. در همين راستا، خداوند حکمتي را در انديشه امام خميني(ع) قرار داد که قدرت توده‌هاي مردم را به جريان انداخت و با شيوه مبارزاتي خاص که متکي بر بيداري‌گري است دشمنان را شکست داد و پيروزي‌هاي بزرگ را رقم زد. البته اين مسير مخالفان زيادي داشت؛ کساني که معتقد بودند کار به جايي نمي‌رسد و با دست خالي نمي‌شود کاري کرد و بايد مسلح بود، ولي امام خميني(ره) کار را پيش گرفت و با دست‌هاي خالي، دشمن را خلع سلاح کرد.

وي ادامه داد: حرکت با دو ويژگي مهم توکل به خدا و توسل به معصومين و قدرت دفاعي که هرچند مبارزه مسلحانه نبود اما ظرفيت‌هاي مقابله در آن وجود داشت، تداوم يافت و در ادامه پيروزي‌هايي براي ملت ايران رقم زد و اين راه با امام خامنه‌اي ادامه مي‌يابد.

نقدي گفت: بعضي‌ها اساسا ايستادگي مقابل آمريکا و استکبار جهاني را که به زعم مستکبرين "منجي" ناميده مي‌شود، را ناديده مي‌گيرند اما رهبر معظم انقلاب مبارزه متکي بر بيداري‌گري را پس از امام خميني ادامه داد؛ همانطور که در لبنان و فلسطين، قدرت دفاعي نيروهاي مردمي نشان داد در برابر اين حرکت عظيم مردمي، دشمني خلع سلاح وجود دارد، دشمن به ظاهر سلاح دارد اما قدرت شليک ندارد، فلذا اوج عظيم حرکت بشري را مي‌بينيم که رو به جلو است.

وي ادامه داد: همان افرادي که بر ضرورت مسلحانه‌بودن اين حرکت تاکيد داشتند و مبارزه توده‌اي و مردمي را بر نمي‌تابيدند، امروز بحث سازش را مطرح مي‌کنند. شايد در نظر اول اين تناقض به نظر برسد که در ابتدا مبارزه بدون سلاح و بعد دعوت به سازش را مطرح مي‌کنند ولي اين تناقض نيست؛ اين موضوع ريشه در دو مسئله دارد که يا عدم باور به قدرت خدا و امدادهاي الهي است و يا اينکه به مردم و قدرت آنها باور ندارد که خدا تغيير و تحول بشري را مشروط به آن دانسته است.

به گزارش نسيم، رئيس بسيج مستضعفين تصريح کرد: اما واقعيت اين است که امروزه با يک دشمن خلع سلاح شده مواجهيم، امروز با يک آمريکاي بي‌پول، بي‌آبرو و بي فرهنگ و بي‌دفاع مواجهينم که رزمنده‌اي ندارد که برايش بجنگد و روي آورده به تکفيري‌ها و تروريست‌هاي جنايتکار که بعنوان پياده نظام او منويات و اهدافش را دنبال کنند. همين رويکرد براي آمريکا باعث شده قابليت‌هاي فرهنگي و پيام‌رساني و عنوان متفکر را از دست بدهد، امروز آمريکا هيچ پيامي براي دنيا ندارد. امروز ليبرال دموکراسي پايان يافته اما تاريخ همچنان ادامه دارد، امروز به اين دشمن بايد لقب "گرگ پير" را داد.

 

انتهاي پيام/590 پ

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html